29 maj 2008

She is smiling, like heaven's down on earth

Praktik idag, förberedde en honkatt för kastration alldeles själv. Gav alla sprutor, tvättade och förberedde operationssalen. Sedan promenerade jag med en superfin flatte, sedan kröp jag in hos honom i buren när han fick lugnande. Jokko tyckte det var bäst då han var lite orolig. Det var hur mysig som helst, jag somnade nästan själv. Blev bjuden på lunch av Jokko och Brian idag också, det var väldigt snällt! Trevligt också. Det var en jätteskön dag idag, så nu känns det faktiskt lite tråkigt att det är sista dagen imorgon.

Igår träffade jag förövrigt Hanna en sväng. Hur kul som helst som alltid! Shoppade lite innan, som alltid när jag har fått lön. Det är farligt det där. På tal om lön så ska jag få jobba i helgen - Jaa! Hoppades på att få det smset imorgon, men det kom redan idag. Och på tal om helgen så är den Hundens dag då på jälla, och eftersom att Martin bjöd in mig så tjusigt så ska jag gå dit. Det blir nog trevligt.

Gud vilket snurrigt och onödigt inlägg. Tjingeling!

Inga kommentarer: