27 maj 2008

tre dagar kvar...

Tre dagar kvar på praktiken, och jag längtarlängtarlängtar! Det är den enda egentliga tanken som snurrar i mitt huvud hela dagarna, antalet dagar och timmar kvar innan praktiken är över. Känns som att jag trivs eller hur? Men idag var jag med Annelie och Mirjam, och då var det faktiskt nästan kul! Fick spruta en hund s.c och i.m också.

Förövrigt så undrar jag vad folk håller på med nuförtiden? Idag raggade två hundägare på mig, en kille på bussen spana in min rumpa när jag gick förbi, killen vid perrongen i knivsta som "spanade in mig" citerat av Hanna och en busschaufför som jag nästan tror ska hoppa upp i ansiktet på mig varje gång som jag kliver på. Grejen är det att jag inte gillar när folk tittar på mig, om de inte pratar med mig såklart, och alla dessa rara små killar har varit i trettioårsåldern. Vad är grejen? Drar jag åt mig trettioåringar eller vad?

2 kommentarer:

Hanna sa...

du kanske bara inte har insett att äldre män är din grej, haha :P nejmen, skämtåsido.
Jag säger som Jokko, och du vet ju vad hon sa ;D

Sandra sa...

Det kanske är min grej ;)
Nej, men allvarligt. Vilket av det som Jokko sa? :P Tell me on msn! ;)