08 maj 2008

Nalle the Pooh

Dagen började med ett geologiprov som jag inte hade pluggat till. Hittade på lite svar sådär, blir nog godkänd. Fortsatte med idrott - lekar - riktigt kul utom att några i klassen har lite taskig attityd. På djursjukvården la vi tassbandage och pratade om njurarna. Det ni! Sedan fick vi gå en tipspromenad, och det svåraste på den var att hitta frågorna, de satt långt upp i skogen, högt uppe på träd, gömda och kort sagt så var de svåra att hitta.

Jag och Hanna chillade lite i djurhuset där det var totalt kaos. Jag skojar inte. Fy sjutton, dessutom var det två vilsna praktikanter från England där också, stackarna. Alla drog så småningom. Jag, Hanna, Linus och Robban satt och chilla på kontoret och käkade godis. Engelska praktikanten Emma kom tillbaka i väntan på att bli hämtad av en lärare. Hon var trevlig, det lilla som jag pratade med henne.

Bästa sagt idag var nog "Nalle the Pooh" och den underbara förklaringen på smörgåstårta.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga C15, prov imorgon!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hahah, och and he is called Nasse. Både du och Emma sa Piglet. Fem minuter senare. And here is Nasse. Haha :)

Sandra sa...

Juste, det var underbart det med! (: