04 maj 2008

Glory days to come

Vaknade glad idag, hade värsta mys kvällen med Hanna igår, snackade väl till tre typ. Sov nästan hela natten igenom, vaknade bara när Hanna blev så närgången att jag höll på att ramla ur sängen. Men jag tycker om henne ändå. Dock tror jag inte att hon fattade mina skämt där på morgonen, hon såg lite skeptisk ut faktiskt. Men det blir nog bra det med.

Jobbade och då dök Linnea från trean upp och skulle ha helg sa hon. Hon hade dock ingen nyckel och jag vet att robban har den andra helgnyckeln, så jag vet inte vad hon hade tänkt sig om jag inte varit där. Men vi jobbade tillsammans iallafall, får prata med robban om hur det blev med det där egentligen.


Träffade Sara en sväng på stan och shoppade lite. Men nu har jag bestämt att jag inte får köpa något mera klädesplagg denna månad, annars kommer jag gå back. Lön, tack!

Inga kommentarer: