20 maj 2008

Taking on the world tonight

8 dagar kvar på praktiken, bara 8 dagar. Efter imorgon är det nedförsbacke och det känns så himla skönt! Fick ett sympatisms igårkväll iallafall, kändes lite bättre då. Jag vill verkligen inte ha praktik. Känns så meningslöst, får ju inte göra någonting nästan. Hoppas det är roligare där då Jessica ska vara där, för hennes skull!

En sak som jag har funderat på under dagen är när mitt liv blev så himla konstigt? Det har varit ett ganska lugnt, relativt händelselöst liv, och nu känns allt bara kaos. Vet varken ut eller in. Hjälp mig!

4 kommentarer:

mia sa...

är det sen du började träffa mig lite oftare igen? haha. jag brukar kunna ha en kaosartad effekt på min omgivning. ;)

Sandra sa...

Haha, näe. Det här kan jag faktiskt inte skylla på dig. Om det ändå vore så lätt ;)

Jessica sa...

Vad jobbigt du verkar ha där.. i och med att du inte får göra något alltså.
Hoppas det blir bättre tills jag ska vara där.. men det blir det säkert inte :P Min vanliga gamla otur ^^

Saknar dig!

Sandra sa...

Ja, det är skittråkigt. Men jag hoppas på att det blir bättre nästa vecka, då ska det vara en veterinär där hela veckan. Så slipper man alla dagar med jättemycket städning.

Saknar dig med!