05 maj 2008

Störande

Stör mig otroligt mycket på folk som snackar så mycket, och gör så otroligt lite. Mycket snack och lite verkstad som det så vackert heter. Varför säga alternativt ta på sig någonting om man ändå inte tänker driva igenom det? Då kan man ju lika gärna be/låta någon annan göra det. Irriterande.

För övrigt så snackade robban idag om att spela fotboll efter skolan, och det låter ju trevligt. Dock hinns det ju bara med en gång innan praktiken och så, men det är väl som med just allt annat, mycket snack och lite verkstad. Inget ont om robban alltså, men folk känns inte överengagerade runt omkring. Men vi får väl se. Jag ska försöka vara positiv, jag ska försöka vara positiv, jag ska vara positiv.

Nu känner jag att jag ska sluta skriva i min blogg för den här dagen, hur mycket är det okej att klaga på en dag liksom?

2 kommentarer:

mia sa...

den frågan har jag också ställt mig, och jag kan meddela att du inte är i farozonen än. haha. nångång har jag skrivit typ fem inlägg på en timme, börjar det bli för mycket. (jag ska då alltid vara värst)

Sandra sa...

Tur att jag har dig mia. Då kan jag bara säga att du klagar mer än mig om någon tycker att jag är gnällig ;)