02 maj 2008

Modeblogg

Har varit i stan och träffat Mia en sväng och shoppat lite. Så vi kör lite modeblogg bara för att jag är så nöjd och glad.


Tröja ett. Blir perfekt att ha över bikinin.



Tröja två. Sommrig och härlig. Mer färgglad än vad det ser ut som.



Tröja tre. Den jag är absolut mest nöjd med. Helt galet snygg och häftig!


Kort sagt så är jag glad och nöjd. Letade efter en tjocktröja också, men hittade ingen. Ska kika igen imorgon efter jobbet, måste kika på jeans då också. Stadium har 25% rabatt hela helgen.

6 kommentarer:

Patricia sa...

Snygga tröjor :) vart har du fått tag i dom någonstans? kram

Sandra sa...

Tack du! Köpte dem på H&M (:

Jessica sa...

Snygga tröjor!
Du gjorde väldigt bra köp Sandra! :)

Sandra sa...

Tack!
Är väldigt nöjd! Billigt var det också, alla tre för bara lite drygt 300:- ^^

mia sa...

bara för att jag är en bra shoppingcoach! :D

Sandra sa...

Såklart! Utan dig hade jag nog inte köpt någonting av den enkla anledningen att jag inte hade tittat ;)

Din meritlista börjar bli lång nu - journalist, fotograf, frisör och shoppingcoach. :P