16 maj 2008

Your smile is heavenly

Praktik idag. Ingen veterinär på kliniken = inga patienter. Sjukt tråkigt, fixade bara lite inför jubileumet imorgon. Fick sluta en timme tidigare, och det var nog tur. Annars hade jag avlidit, ungefär som hamstern som var in idag. Den mådde verkligen dåligt så vi hämtade en veterinär från hästkliniken brevid som stod brevid och sedan lyssnade på hjärtat. Man måste ju bara ha veterinär tillgänglig.

Iallafall. Överlevde dagen tack vare smsande med robban och hanna. Nu tänker ni shit, varför smsar sandra och robban? Svar, han frågade om jag ville jobba och det ville jag såklart, sen pratade vi bara på litegrann. Trevligt tycker jag. Hanna är min konstanta smspartner under praktiken, har bara smsat sara litegrann. Men känns som att man stör, och hanna smsar ganska ofta och då antar jag att hon har tid.

Jo, fick ett kul sms av mia också: "Haha, sandra! Vad hände mellan dig o max i onsdags egentligen? :O det kommer fram grejer här! Haha" Och ni skulle bara veta hur mycket jag avskyr sådana här sms. Jag får alltid hjärtat i halsgropen, det tycker jag inte om.

Inga kommentarer: