21 maj 2008

Bara för att jag tycker om dig

Idag har jag faktiskt fått röra ett djur på praktiken! Det är nästan så att det är så chockerande. Har tvättat lite innan operation, öronmärkt en katt, tittat på en juvertumörsoperation (det var hemskt, och jag brukar inte vara så kinkig) och gett en injektion i.m. Dock injicerade jag inte med rätt människa, så jag kan inte få med det på C15. Men kul att få göra något annat än det vanliga - städa, tvätta och diska.

Har inte haft några roliga smskonversationer idag, kanske för att jag faktiskt gjorde något idag? Jagvetinte. (Jag vill ha roliga sms!) Men jag tycker ändå inte om min praktikplats, har faktiskt till och med läst om det enda riktiga sympatismset jag har fått. Känns lätt desperat? Men jag behöver höra att det är lite synd om mig. Faktiskt.

Nej, nu ska jag nog sova snart. Fast, det kommer jag inte göra. För jag kommer ligga och fundera halva natten.

4 kommentarer:

mia sa...

jag smsade men fick inget svar. hmpf.

Sandra sa...

Men det var för att jag inte visste vad jag skulle svara ;)

mia sa...

då har du ju faktiskt ingen rätt att klaga käre vän.

Sandra sa...

Klart jag har, jag vill ha sms där det är självklart vad man ska svara :P Jag är inte lite kräsen jag :P