19 maj 2008

Without you I wouldn't survive

Praktik idag. Ingen veterinär. Jag har sorterat journaler i bra många timmar. Är det okej att hata sin praktik? bara en liten stund. Imorgon ska det iallafall vara en veterinär där, hoppas att det blir roligare då.

Smsade med tre personer idag, många kul konversationer, bland annat en där personen i fråga liknade sig vid en McFlurry, billig och god. Den konversationen fick mig att le lite idag iallafall, det behövdes.

Ska träffa Hannapanna på fredag, men det är ju så långt dit. Jag vill träffa henne nu, nu, nu. Sara kommer jag inte träffa förrän i helgen, det är ännu längre bort och därmed ännu värre. Jag saknar mina brudar!

Förövrigt så har jag fått smeknamnet Nino på min praktik, för att jag är så gullig och söt(?). Jag vet inte ja. Så nu är den konstanta trion Fjant, Jockoboll och Nino. Dock reser Fjant bort i slutet av denna veckan. En sak som jag tänkt på med denna praktiken, det är att de hela tiden kallar mig söta du, gumman, älskade vän. Känns tveksamt? Jagvetinte.

Inga kommentarer: