01 maj 2008

Bildblogg: Valborg & Första maj

Vi kör lite bildblogg idag tycker jag nog.


Började med lite vinfrukost, forsränning och jordgubbar. Folk var tokpeppade som synes!

Här emellan blev det segt. Sara blev illamående och åkte hem och Minii skulle vidare. Bara jag och Hanna kvar. Men vi hade kul ändå. Bäst på att posa liksom!




Sedan dök det upp en full och glad Robban som posade i mina übersnygga solglasögon, Hugo fick också lov att posa i brillorna (Jag tycker han ser lite smart ut med dem på faktiskt). Här dök mia med två vänner upp och alla klappade på Hugo och utbrast precis samtidigt: Åhh, vad mjuuk! Vilket ledde till ett stort asgarv från min sida.


Sedan drog jag och Hanna vidare och chillade i en lägenhet med likadana ljuslyktor som jag har. Fast de här var röda, mina är blåa. Efter några timmar mötte vi upp Malin och Kattis som var allt annat än nyktra. Sara kom in. Jag och Hanna käkade bulle eftersom vi inte orkade käka mat. Vandrade runt i stan.


Här är jag och Hanna fulla och glada. Sara är bara glad.


Vi drog hem till Håkan för att lämna av Hanna, där blev vi dessutom bjudna på glass! Det skulle vara värsta draget. Men det var såhär som det såg ut. Efter det tog jag och Sara ett bussen hem till mig. Vi skulle precis sova när jag säger: Sara, jag tror jag måste spy. Hon var inte så pepp på det. Inte alls faktiskt, utan sa åt mig att gå till toaletten, men jag somnade istället.

Efter några timmars sömn begav vi oss till stan. Jag för att jobba och Sara skulle sällskapa. Jag var kanonpepp. Eller något liknande.

Jag kände att jag också ville posa järnet med mina brillor på morgonkvisten.

Jobbade och jobbade. Förövrigt så fyller min gamla kanin år imorgon.
Grattis på henne liksom!


Modern konst. Såhär tråkigt hade jag när jag åt lunch. Trots Saras sällskap, men vid det här laget började jag bli rejält seg och trött.


Jag och Sara drog ner på stan, käkade och promenerade i botaniska trädgården.

Posade på toaletten innan vi skulle dra hem.


Nu chillar jag i mitt rum, lyssnar på The Knife och halvsover. Denna bilden får ni även ta som sneakpeak på hur mitt rum ser ut.


Nu ska jag snart sova. Tack till alla människor som har bidragit till en rolig sista april! Fler bilder dyker upp på bilddagboken imorgon. Kika in där vetja.

2 kommentarer:

mia sa...

ser fint ut! vill se mer! :D

Sandra sa...

Haha. Så småningom så! (: