15 maj 2008

mias studentskiva

Skiva igen, peppad som fan. Trevlig middag, dock fick jag inte hålla något tal för camilla, jag tror hon tyckte att jag var för full. Men camilla höll ett jättefint tal! Efter middagen öste vi järnet. Jag var skapligt full, stackars camilla. Kim, Hanna och Håkan dök upp, vet inte hur kul Hanna och Håkan tyckte det var dock. De varken drack eller dansade. Men ändå. Jag fyllepratade vackert och berättade för en tre-fyra pers sådär att just den personen var min absolut bästa vän, jag tror inte någon köpte det.

Jag och camilla drog hem vid två, somnade i bilen på vägen hem och promenerade sedan hem barfota. Fy sjutton vad ont jag har i fötterna, men det är det värt. Förresten är jag så himla trött på mig själv, glömde mobilen på praktiken och missade att min vän som mia pratat med smsade och frågade om partaj.

Juste, en sak som jag tänkte på under Tonys tal. Mia skriver på samma sätt som han pratar, eller så pratar han som hon skriver. Jagvetinte.

2 kommentarer:

mia sa...

haha, va? skriver jag som tony pratar?

på tal om dina skador: jag har två blåmärken på ena fossingen. ;)

Sandra sa...

Ja, alltså ni har liksom lite samma stil på något vis. Svårt att förklara :P

Härligt du! Skador efter fester is the shit. Du, Jällas skiva den andra juni - peppen?