05 april 2008

Hate to say I told you so

Gårdagskvällen spenderades ute i Ledinge med lite party. Trots att jag sa att jag skulle jobba så blev jag övertalad att komma, men det blev ju trevligt iallafall.

Imorse var jag grymt trött och sliten. Men jag pallrade mig till jobbet iallafall, inget spännande hände där precis. Höll på att bli tokig när jag inte kunde hitta en skärbräda när jag skulle ge landsköldpaddorna sallad bara, skärbrädan återfanns sedan i gnagarrum två. Där stod den ju verkligen jättebra. Gosade lite med den nya kaninen, verkar vara en trevlig krabat.

I väntan på bussen i stan så tog jag mig en promenad i stadsparken, kändes verkligen som att våren är på väg. Äntligen!


Kom hem och somnade på soffan och sov i tre timmar. Efter det har det inte hänt så mycket, har skrivit en del på ekologiarbetet. Men än så länge är det långt ifrån klart, blir till att skriva klart det imorgon.

Inga kommentarer: