29 april 2008

Nånstans mellan porr och knark

Idag har jag gjort mest ingenting. Pluggade lite till C15 på samhällskunskapen, sedan bjöd Robban på tårta, det var rart av honom tycker jag. När vi skulle ha jobbat med projektarbetet satt jag och Sara och halvsov på kontoret i djurhuset. Känner att jag verkligen fokuserar på de ämnen som jag har lektioner i.

Efter lunch begav vi oss på studiebesök till Mälarens smådjurklinik, med andra ord min kommande praktikplats, det var en ganska liten, men mysig, klinik. Tror att jag kommer trivas där.


Imorgon är det sista april om någon skulle ha missat det! Ser fram emot det tokmycket. Dock blir det ingen pannkakstårta, det var ju lite tråkigt däremot. Men det blir nog bra ändå tror jag. Gud vad jag svamlar omkring. På torsdag är det jobb, heldag, ska bli kul. Hoppas att jag inte är bakis. Jobb i helgen med! Så jag är glad, känns som en bra vecka. Herregud, jag låter ju nästan positiv för en gångs skull. Borde nästan klaga lite, bara för vanans skull.

3 kommentarer:

mia sa...

hästpojken!
vad ska du göra imorrn? vi lär ju ses? :)

Sandra sa...

Forsränning på morgonen iaf. Stan hela dagen troligen, segt men. Klart vi ska ses! Är du något i stan?

Hanna sa...

Haha, tänkte säga som Mia ^^