20 april 2008

Morgonsol

Vaknade vid sju idag och bestämde mig för att jogga. Tog vägen längs pepparn. Finns inget härligare än att jogga medan solen går upp över vattnet, och allt som hörs är det dämpade ljudet av mina egna fotsteg, de rytmiska andetagen och fåglarnas svaga morgonkvitter. Det är nästan så man blir religiös. Stannade nere vid pepparn och satt på bryggan en stund, jag vet inte hur länge, och kände solens mjuka strålar värma min kind.

Idag var det sådan där tankeöverföring mellan mig och Sara igen. Hon smsade mig precis när jag skulle till att smsa henne. Så snart ska vi ses i stan. Om något skulle vilja stöta på oss, lite random sådär, så är det störst chans att hitta oss i stadsparken(speciellt vid bryggorna), botaniska trädgården och eventuellt vid varma gubben.

Inga kommentarer: