15 april 2008

Humor på hög nivå

Har egentligen gjort mest igenting idag. Djurhus - råtthanteringen gick bättre än någonsin och det var skönt. Bra med en liten självförtroende kick sådär. I övrigt hände inte så mycket, vi disskuterade lite förkortningar.

R: - Vad står SJ för?
Jag: - Statens järnväg.
R: - Kanon, det här går ju som på räls.


Okej, jag erkänner. Helt rutten humor, men jag skrattade hur mycket som helst. Det är faktiskt kul att det finns någon som har samma ruttna humor som jag.

C15 började. Inget spännande att säga. Var väl som förväntat ungefär. Mycket lyssna. Men bra med bensträckare, jag hoppade runt som en tok. Ingen annan som var pepp. Skuttade glatt in i klassrummet sedan och Emelie utbrister:
- Hur kan du vara så himla glad hela tiden!?
Personligen så tror jag att det är en kombination av sömnbrist, gula små piller, att allt flyter hyfsat och att jag får skratta av mig en massa i djurhuset.

Jaha. Nähä. Ingen respons på min kak- och kexfilosofi heller. Eller, det är mest ingen respons alls från folk.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det där med kaka och kex. Jag funderade faktiskt på det. Men jag kom inte på nåt vettigt svar :P

kimberly sa...

Jag har tagit reda på skillnaden mellan kex o kaka nu. Läs min blogg så hittar du svaret där. ^^

Hoppas de va det du sökte. :)