21 april 2008

Presentation

Jag tror aldrig att jag har presenterat mig ordentligt. Sandra Persson heter jag, ett rejält svensson-namn. Tycker inte så mycket om det, mest för att folk nästan alltid kallar mig Sandra när de ska skälla på/säga åt/korrigera mig. Inga positiva vibbar. Jag är född 891113 i Upplands Väsby. Numera bosatt i Knivsta. Pluggar djurvård på Jällaskolan (nyligen utsedd till Uppsala kommuns mest rasistiska skola av media), trivs ypperligt majoriteten av dagarna. På Jälla finns det en massa roliga filurer som jag gärna umgås med.

Jag dansar, skriver och sjunger hellre än bra. Fotograferar medelmåttigt, svamlar när jag pratar, drar skämt ingen förstår, sover med sju huvudkuddar i sängen och skrattar åt saker som ingen annan skrattar åt. Lyssnar gärna på musik bland annat The Knife, Säkert!, Green Day, Miss Li, Nightwish och Sahara Hotnights. Mycket blandat med andra ord.

Jag tycker om äpplen, att sova i sängar som man precis bytt sängkläder i, sitta vid sjöar i solnedgången, gröna vindruvor, webbdesign, choklad, mina kameror och djur. Har bestämt mig för att så småningom skaffa en japansk spets efter en kanonfin hane som jag känner. Tycker om heminredning också. Syns kanske inte så mycket här hemma men.


Jag tycker inte om när folk smaskar när de äter. Sen kan jag ju skriva att jag inte tycker om krig, djurplågeri och allt annat som alla andra fjortisar skriver. Något som verkligen skrämmer mig är männskligheten och vad den är kapabel till.

Uppfattas nog som ganska barnslig, och det är jag också. Har ingen lust att växa upp förrän jag måste. Vill så småningom ha två barn, en av varje sort eller hur man ska säg. Pratar ganska roligt enligt vissa, mycket ä:n istället för e:n. Är ganska knasig, vilket märks mer och mer ju mer man lär känna mig.


Det var nog det, finns såklart en massa mera ändå. Imponerande om du tagit dig hit! Juste, något jag verkligen tycker om är spontana kramar! Även från folk som jag inte sådär superduperbra.

Inga kommentarer: