25 april 2008

Skitdag!

Idag har verkligen inte varit min dag. Absolut ingenting har gått bra. Misslyckades till och med med att lägga en permanent kanyl, har typ aldrig misslyckats förut. Kändes rejält surt. Lämnade in två C15 uppgifter iallafall, har pluggat lite på ett kompendium. I övrigt har allt varit dåligt typ. Jag är skitsur och lättirriterad, stör mig på allt och alla, så fort någon rör sig så får jag lust att banka in skallen på den. Jag fattar inte ens varför jag är så himla arg, det skrämmer mig lite.

I helgen ska jag inte träffa någon endaste människa iallafall. Ska isolera mig och hoppas på att jag mår bättre på måndag. Juste, fick inte jobba i helgen heller. Tjejen som skulle ha kom fyra timmar försent och hämta nyckeln. Jag tycker det är pissdåligt rent ut sagt. Är det tio som gäller är det klockan tio också. Inte fyra timmar senare. Det sätter ju en standard på att man kan göra lite som man vill, komma och gå, kanske inte ens dyka upp. Kan man inte ens passa en tid så, tjejen hade ju dessutom varken lektioner eller praktik att skylla på. Skitdåligt tycker jag, men jag är ju i och för sig för punktlighet, ordning och nogrannhet. Uppenbarligen är inte alla det.

Inga kommentarer: