21 april 2008

Måndag

Dagen har inte bjudit på något speciellt. Började med ekologi, då fick vi titta på Ice Age. Sedan var det eget arbete på samhällskunskapen - så jag passade på att bada Hannas hund. Vi kom ju riktigt bra överens tillslut. Fastnade nere i djurhuset och lyssnade på när de som läser NUM hade djurhantering. Fick lära mig en massa spännande om bland annat ögonstick. Fick veta mitt djurvecksbetyg också, ska få mvg på alla punkterna - gissa vem som är glad!

Sedan blev det lite tjafs, och jag fattar inte ens varför. Vet inte vad jag har gjort. Okej, jag mådde dåligt idag - men ska man inte får göra det eller?

Åkte med Hanna till stan och köpte glass, vilken förtärdes nere vid ån. Mys! Satt och pratade i stadsparken och så. Dessutom blir det picknick med Hanna imorgon innan vi ska iväg och kika på rättegången! Längtar. Efter picknicken alltså, inte rättegången även om den säkert blir spännande den med.

Inga kommentarer: