18 april 2008

Lovely!


Dagen började med projekt och jag slarvade ihop något som skulle likna en idéskiss, men den blev godkänd iallafall. Hade djurhus efter lunch, sista dagen på sista veckan. Känns hur tråkigt som helst om jag ska vara ärlig. Fikade med Robban, Jessica var med i typ två minuter innan hon drog. Sedan fick vi stressa upp till C15 och det innebar föreläsning fram till klockan fem ungefär - tur att det är intressant och med en bra lärare.

Jag, Minii, Hanna, Sara och Jessica drog ner och käkade på stan och bestämde oss därefter att besöka varma gubben. Men där satt det redan ett gäng på fem killar i femtonårsåldern, men vi tänkte sitta på fötterna av varma gubben, men då lägger sig en av killarna raklång över gubben men inte hindrar det mig och Hanna utan vi sätter oss helt sonika på den lilla killen. Självklart inte så länge, men han flyttade på sig iallafall.

Bästa citaten idag:
"Jällaelever attackerar små invandrarbarn!"
"Han gnuggar sig mot min stjärt"
"Nu kom han! Det sprutar genom öronen."
"Var det det bästa de kunde förekomma?"

Jag och Jessica tog sedan bussen hem och där satt vi och pratade en massa. Helmysigt var det, eller ja, så mysigt det nu kan vara på en buss.

Inga kommentarer: