05 april 2008

Lista

Jag har tråkigt. Snodde denna från Hajjen.

VEM
är rummet med dig? - Sheja, Tussen och Valter.
fick du senast sms av? - Robban.
tänker du på just nu? - Hanna och Sara.
pratade du senast i telefon med? - Benny.
hus var du senast i? - Mitt.
önskar du var med dig nu? - Ingen faktiskt.

VAR
går du i skola? - Jälla.
är din telefon? - I min högra byxficka.
är din mamma? - I varadagsrummet kan jag tro.
sover du? - I min säng.
handlar du mest? - På affären.
fick du tag i tröjan du har på dig? - Köpt på NewYorker.
åkte du senast bil? - På boängsvägen.
i ditt rum är du? - På golvet, där trivs jag bäst.

VAD
åt du senast? - Ugnsstekt lax med potatis.
drack du senast? - Mer.
är det för färg på dina byxor? - Denimblå.
gillar du mest med skolan? - Kompisarna, djursjukvård och djurhuset.
har du på fötterna? - Svarta strumpor.
är din favoritfärg? - Svart och vit.
för film såg du senast? - Räknas dokumentationsfilmen för esteten?
hör du just nu? - The Knife - Neverland.

HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? - Ja, vem har inte det?
hånglat på en bio? - Nej.
kört över hastighetsgränsen? - Nej, jag kör inte.
målat om ditt rum? - Ja.
dansat framför en spegel? - Såklart.
fått hicka? - Ja.
dumpat någon? - Ja.
stulit pengar från en kompis? - Nej.
hoppat in i en bil med folk du just träffat? - Ja.
varit i slagsmål? - Ja.
hånglat med en främling? - Ja.
älskar eller saknar någon nu? - Ja.

Inga kommentarer: