16 april 2008

Kak- och Kexmysteriet

Kak- och kexmysteriet är löst! Kimberly har en förklaring i sin blogg. Tack så hemskt mycket för att du tog reda på det!

Djurhusvecka idag, bestod mest av att hålla sig ur vägen för de som hade prov på zoorfkursen. Gjorde om lite i ett akvarium, så det börjar se helt okej ut nu. Juste, idag kom två av ettorna fram till mig och frågade vad det var för ca 15 cm långt, vitt fluffigt djur i gnagarrum ett. Bad dem visa mig, visade sig att det var ena guldhamstern. Tycker de två var hur gulliga som helst när de kom och fråga, svårt att förklara, men de var verkligen söta.


Efter att vi fått sluta skulle jag få skjuts ner på stan, men först skulle hugo rastas. Så jag placerade mig på en stenmur och njöt av solskenet, framtills dess att jag blev nedtvingad för att kasta en pinne. Kom inte så långt, men jag skyller på min defekta axel, min bristande muskelmassa har naturligtvis inget att göra med saken.

Gick på stan sedan medan jag väntade på bussen och köpte en grymt snygg väska/bag/trunk, eller vad du nu vill kalla det, på Stadium. Står Nike över halva väskan (mild överdrift), men köper man nu märkessaker, kan ju åtminstone märket synas. Jag är iallafall nöjd med den och tycker den är snygg!

1 kommentar:

kimberly sa...

Tihi, no problem. :)