17 april 2008

Klädsim

Dagen började med 20 längder klädsim. Trodde ärligt att jag skulle drunkna där ett tag, men jag kämpade på. Sedan var det livräddning, alternativt äventyrsbad/bubbelpool. Jag livräddade minsann ingen docka inte.

Tillbaka på skolan var jag, och några till så slut, att vi fick lov att vila ett tag. Varenda muskel i hela kroppen skrek av utmattning. Men sedan var det bara att bita ihop och fixa allt på djurhusveckan. Mycket städning blir det, men det är ändå kul på något vis. Har inte världens mest drivande ettor, de söker inte precis arbete. Men det går ju ändå.

Imorgon är det projektarbete, djurhusvecka och C15 som gäller. Sedan ska vi ut och käka några stycken, det ser jag fram emot!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.