12 september 2007

Autumn

Äntligen höst! Så underbart höstväder som det är! :D Solen har lyst nästan hela dagen, träden sprakar i gult och oranget. Hösten måste definitivt vara den bästa årstiden :) Ska ut och fota kaninerna med den vackra bakgrunden den här veckan tänkte jag också.

Skolan.
En tjej sitter med stringen uppdragen på ryggen.
Hanna: - Jag fattar inte hur man kan ha sådär.
Jessica: - Ja, det måste ju liksom dra där bak!
Alla asgarvar ;)

Efter skolan så snackade vi lite med Robban som berättade att han hade en extra jappe med sig denna dagen, och undrade om vi ville hälsa på henne. Självklart ville vi det. Hon var väldigt blyg och såg ut som en räv. Men hon var lite söt iaf ^^, Hugo och Lova, som hon hette, var så söta så vi missade fyra bussen och fick ta kvart över bussen. Precis som den bussen rullar in på stationen så rullade 881 ut. Surt.

Men jag och Sara hade bra jäkla roligt på stationen iaf. Så det gjorde inte det minsta. :)

Sara sitter och skakar bänken.
Sandra: - Sara, jag blir åksjuk.
Sara: - Av att åka bänk!?! xD


Nåväl. det var roligt.
Nu ska jag packa hinder åt hanna och sen är det idol :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha xD ja men man borde ju lixom känna att det drar eller kommer luft på ryggen och då drar man ju ner tröjan men det verkade inte hon göra ^^
men roligt hade vi i alla fall xD alltid jag som gör bort mig xD ;P

Anonym sa...

HAHAHA! Jessica, hahaha :D <3