21 september 2007

Spider pig!

Spider pig, spider pig. Does whatever spider pig does. can he swing from a web? no, he can't he's a pig. look out! He's a spider pig!
Haha! Idag har jag sett The simpsons movie, den är bara så rolig! ^^, Har även sett Harry Potter och Fenixorden, men den var faktiskt en besvikelse. Hade förväntat mig mer av den, det roligaste var att se hur gamla alla hade blivit.

Idag har jag varit ledig från skolan, rätt skönt. Tog mig en sovmorgon ända till klockan 11, kändes som att jag förtjänade det (: Sen käkade jag frukost, gjorde mig i ordning. städade åt Benjamin. Har inte gjort så mycket efter det, sett på de båda ovan nämnda filmerna då.

Har fått ett intressant mail idag, något finskt företag som vill använda en bild på Fluff som jag har tagit. Har varit med i någon fototävling med den tror jag. Anyways så vill de typ ha bilden på någon klocka, de ska typ ha olika raser. Det var lite roligt, men jag vet inte om jag ska låta dem använda bilden =P Känns weird på något vis när det inte är min hund på bilden typ.

Jag hade tänkt att skriva något "djupt" inlägg någon gång i veckan. Kanske söndagar. Använda livet som inspiration, vi får se hur det blir med det. Ni får kika in på söndag ;)

Inga kommentarer: