15 september 2007

Jälladagen...

Så var veckor av planering över på vad som kändes som ett ögonblick. Ibland kändes dagen så otroligt lång och stressig, ibland gick tiden så fort och allt var så himla roligt. Men det är väl så det blir med ett sånt här stort arrangemang :)

Kaninerna var jätteduktiga hela dagen och posade så fint medan folk tittade och pratade med dem ^^, Blev helt kär i martinas holländare. den bara låg där i min famn och lät mig klappa och mysa :) Benjamin fick en ny vän i Jessicas marsvin Nasse, båda var väl ungefär lika rädda så det passade ju bra xD

Thira fick prova på lite agility. Det gick rätt bra, när hon väl ville =P Fick även en massa fina kommentarer om Thira, så det kan du ju ta positivt camilla! ;D

Rasparaden började i kaos. Men Lotta kom och räddade oss så det blev bra till slut :)

Efter agility tävlingen så var det bara att städa ur allting. Men vi fick hjälp av några i klassen, tack! :) Robban hjälpte också till. Sen så hämtade jag Thira, snodde en skorpa av robban och sen åkte vi hem ^^,

Väl hemma så somnade jag rätt fort. Men nu är jag vaken och så.
Flera bilder finns att beskådas på http://sassie.bilddagboken.se/ :)

Inga kommentarer: