09 september 2007

Naturbegåvning vs. Egoism

Jag har alltid varit en sådan person som, tills dess att jag provat på det, alltid har förutsatt att jag är en total naturbegåvning på det. Oavsett vad det handlar om. Allt som jag ännu inte provat på anser jag mig vara bäst på, och det kan jag ju fortsätta påstå. Vem ska säga emot mig?

Jag har faktiskt rätt om vissa saker. Jag är faktiskt inte speciellt dålig på slalom. Bara för att nämna något. Dock var det länge sedan jag åkte.

En sådan här sak som jag ansåg mig vara en total naturbegåvning på var att sy, jag hade ju faktiskt lyckats med ett starkt vg i grundskolan. Men denna symaskinen hemma. Jag fattar inte! Jag är definitivt ingen naturbegåvning på den. Nåväl. Vuxenpoäng för att försöka.

Kommit på att jag även förtjänar vuxenpoäng på att jag har börjat läsa UNT på morgonen, och faktiskt inte bara serierna. Sen läser jag metro på bussen. Ojoj.

Nåja. Nu ska jag ut och springa en sväng tror jag ^^,
Har hittat en jättebra låt som jag blir tokpeppad av :)

Inga kommentarer: