20 september 2007

"Jag är ingen slarver.."

Jag tror min hosta kommer ta livet av mig snart. Jag orkar inte hosta mera. jag är verkligen bara så trött på det, halsen är helt trasig också.

Skolan då. vi har haft PoF, där fick vi tårta av någon anledning. Men det var ju trevligt iaf, och som man kan förvänta sig när det vankas tårta kom KG smygandes och snodde åt sig en bit. efter tårtkalaset så hade vi idrott, men hosta kombinerat med migrän gjorde att jag fick stå över den här lektionen. Jag och Kim gick till djurhuset istället, där tänkte vi pyssla lite med djuren, men vi kom bara fram till robbans kontor. Där tog det liksom stopp, men det är ju alltid trevligt att prata lite (:

Nej, nu ska jag anmäla mig till utställningen nästa helg ^^,

Uppdatering.
Glömde ju berätta varifrån rubrik citatet kommer ifrån. =P
Jo, jag och Kim var ju hos robban, då visar han upp sin nystädade bokhylla.
Robban: - Jag vet inte vem som gjort det, måste vara Victoria.
Jag: - Hon kanske tycker att du är en slarver, vart det inte hon som fixa pennburken också?
Robban: - Nej, det var michaela som fixade pennburken.
Jag: - Jaha, men då kanske folk överlag uppfattar dig som en slarver
Robban (stött): - Jag är ingen slarver. Jag har ju faktiskt städat min kontorslåda, kolla!

Nu är jag anmäld till utställningen också :D

Inga kommentarer: