19 september 2007

"Får jag slicka på din glass?"

Idag har vi haft tre timmar djursjukvård. Första delen fick vi lära oss om olika instrument som man använder och sen fick vi lära oss sy. Vi fick dock sy i wettexdukar, inget värre än så. Det var roligt när man väl fick in snitsen ^^, Efter det fick vi jobba med lite frågor om parasiter.

Efter skolan hade jag tänkt prata med han-vad-han-nu-heter om mitt idividuella val, men jag glömde. Måste byta till engelska b snart! Nåväl, istället så flummade jag och sara lite med Håkan, det var rätt kul. Jag råkade slå till håkan i huvudet, fixade stig-helmer frilla på honom och lite så.

Vi åkte ner på stan och jag skulle köpa en almanacka. Sen köpte vi glass och håkan frågar mig: "- Får jag slicka på din glass?" Efter en skrattattack från min sida fick han smaka, sen smakade han en gång till och bet av typ halva glassen!! Okej, mild överdrift. Men han bet av en bit iaf ;)

Sen, hum. Tror inte jag har så mycket mera att berätta för er just nu =P
Imorron är det PoF och idrott, ofta jag kommer vara med på idrotten. Så sjuk som jag är, känns ngt överambitiöst att åka till skolan, men men ;)

Adjö.

Inga kommentarer: