30 september 2007

Fredagen ^^

Hade bara en lektion, engelska B, men åkte in tidigare för jag och Jessica skulle plugga. Så mycket pluggande vart det inte. Inget alls faktiskt. Men vi kilade ner till djurhuset istället. Där hade vi rätt roligt i smågnagarrummet (: Flummade runt som sjutton. Sen snackade vi lite med Robban, kul som alltid. Jag säger bara Terminator och Pearl Habor - Eller hur, Jessica? ;)

Efter engelskan så gick jag ut med Fluff medan jag väntade på Hanna. Vi tog en långpromenad på två timmar, jätteskönt ^^

Sen kom då Hanna och vi gick till djurhuset för att bada Valdemar, men innan dess så matade vi vattensköldpaddorna åt Britta. Sen skulle vi bada och klippa Valdemar, kaos och kul som alltid ^^,
Robban kom in mitt i också och Hanna utbrister: - Gud va kul ditt hår ser ut!
Självklart klarar inte jag av att hålla mig för skratt.

Sara kom dit också så satt vi och snackade alla fyra. Vet inte hur vi kom in på det, men det var iaf något om att gå på knäna som inte var bra enligt robban, för det hade vi gjort på idrotten tydligen. Men jag sa att vi hade gått på alla fyra typ som en hund. Och då var det ju kört. Robban bara drygade sig om att hundar inte gick på knäna och allt vad det var. Nej, klart inte. Så jag och robban sprang runt där på alla fyra och skrek åt varann i djurhuset. Tänk om någon hade kommit in xD

Sen skulle jag visa bilder på Hugo för Robban, men han tog kameran och tittade igenom alla bilder fastän jag sa att inte skulle. Sen sa jag: - Det här vart en bra bild på Hanna! ^^ Robban svarar lite halvtdrömmande: - Jaa... Det ledde till många skratt ;)

Sen kom vi i alla fall ned till stan. Där gick vi och åt. Hanna satt och bläddrade i sin kalender och läste plötsligt "Tappa inte sugen - världen är full av tappade sugar" Som vi garvade åt det! Sen var det en massa skumt folk på stan, bland annat en som var utklädd till Pikachu. Hade lite svårt att hålla mig för garv när jag såg honom. =P

Vi tog en promenad sen upp till slottet och där uppe så ropade alla "Hallå!!"
Sara: - Tänk om någon tror att vi blir våldtagna nu.
Hanna och Sandra: - Men ofta man ropar hallå om man blir våldtagen =P

På vägen till bussen går det ett par konstiga människor framför oss.
Hanna (högt): - Hallå, den där som går framför oss, är det en kille eller tjej?
Varpå människan vänder sig om och stirrar på oss xD

Sen var det en massa mera också. Men om någon ens orkat läsa det här vore ju det lite coolt ;)

Inga kommentarer: