23 september 2007

Vuxenpoäng åt folket!

Eller, tja. Åt mig i alla fall. Idag känner jag mig faktiskt duktig. Har storstädat rummet, det är grymt snyggt nu. Så vill du hälsa på hemma hos mig för du göra det inom en vecka innan allt är kaos igen ;) Allting är skinande rent, soffkuddsfodralen tvättade, nya gardiner och sängkläder, har dammat av alla prisrosetter och allt är allmänt fint = vuxenpoäng till mig!

Vet alla vad det är för dag idag? Jo, barn. Idag är det höstdagjämningen. Vilket innebär att hädan efter blir det mörkt och jävligt. Nätterna blir längre än dagarna. men frukta inte. Jag finns alltid här för att lysa upp din dag. Fan va ego allt det här lät nu då.. Attan.

I övrigt då. En av mina hamstrar som ska ställas ut om en vecka har tappat all kindteckning och sin hätta. Så himla typiskt. När allt annat har förbättrats så går pälsen åt skogen. Ibland känns det lite surt faktiskt. Men vi (jag) får hoppas på att den andra hamstern presterar bättre ;)


Tja, det här vart ju jävligt intressant. Eller inte. Ska nog göra ett till inlägg, fast ett seriöst. Om jag nu kan vara seriös. Det återstår att se (:

1 kommentar:

Ketchup sa...

Du kan inte vara seriös sötnos, men du kan ju alltid få försöka ^^