17 september 2007

Fotografering

Idag var det klassfotografering eller vad det nu heter. Vart nog rätt mycket katastrof av det. Kände hur leendet vart mer och mer fejkat ju längre tid som gick. Sen på individfotot så sa iaf pysen att det vart jättebra, men det tvivlar jag på. Sen var det djursjukvård ^^, Älskar den kursen (:

Tidigare under dagen så flummade jag först med Sabina. Sen på lunchen flummade jag, sabina, jessica och robban ur rätt rejält. Det bästa var ju det med kameran och rullstolen xD

Imorgon ska vi med klassen till Erken och typ fiska eller vad det nu var. Tjiho? Nej. Vi ska få åka i bolandskolans buss. Statuuus =P Men det blir nog roligt ^^ Ska ta med kameran och hoppas på lite roliga bilder ;) Men jag skulle hellre följa med ettorna som ska till kolmården imorron... nåväl, det blir vad man gör det till ;)

Anyways. Toudilou.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha rullstolen var helt klart bäst!!! Den får lärarkandidaterna köra upp-och ner i alla backar enligt Robban!! ^^ Vi hade det roligt vi på lunchen :D :D :D
Så vill jag ha det många gånger till :D
Vill också åka till Kolmården :) men vem vet det kanske blir roligt på Erken också!? ^^ vi får leka paparazzi och ta en massa roliga foton :P

Kraaam