04 september 2007

Regn, regn. Underbara regn!

Jag bara älskar regn. Fast inte i dag när vi skulle springa till matsalen från kliniken. Helvete vad det regna för att säga som det är. Dränkt katt - typ så ja. Men iaf. Vart så pepp på att springa efter skolan, så blir det uppehåll. Suck. Jag älskar att springa i regnet. Ingen annan utom du själv och vägen. Tankarna kan snurra fritt och det är precis det jag vill.

Idag hade vi praktiskt djursjukvård. Trivs inte i den gruppen som jag är i, känner ingen. Funderar på att byta. Känns inge bra om man ska va typ utstött i ett år eller så. Nej. Byte blir det. Ville ha Fluff så det var något bekant, men nej. Hamnade med Sassa på hennes grand danois. Men det gick ju bra det med iaf.

Sen på eftermiddagen så skulle vi baka, och sen spela spel. Vart ingen brännboll pga regnet. Tråkiga spel utom det där som jag inte vet vad det heter. Ett torn och sen ska man plocka ut pinnar och lägga ovanpå utan att det rasar. Sen bakade vi chokladbollar och bullar. Vart ruskigt äckligt faktiskt. Sen efter så satte jag mig och pratade med Freyja. Sen skulle jag vara snäll och hjälpa robban plocka ihop ovan nämnda spel. Han försökte trycka ner allt i kartongen, föreslog då att om man bygger upp tornet och sen bara drar över kartongen utrbrister robban: - Du är inte så dum som man kan tro ibland! Öh, tack? Men sen förklarade han bort sig genom att han redan visste att jag var smart så då fick man tydligen säga så. Men han var rätt förlåten, för han är rätt rolig =P

I övrigt så känner jag att jag inte pallar mera. Kommer snart få psykbryt.
Vädret passar iaf till hur man känner sig. Jag orkar bara inte. Ingenting.
Vill bara ha mörker. Evigt mörker så man kan sova. Vila.

Inga kommentarer: