26 september 2007

Sharing different heartbeats

Idag har varit en rätt bra dag. I skolan hade vi ekologi i tre timmar, men vi fick jobba i grupper och det vart rätt kul ^^, Inte för att vi gjorde så mycket som vi skulle. Sen var det lunch, pastagratäng med kyckling. Pastan var god i alla fall. Efter lunch skulle vi ha samhällskunskap men våran lärare var tvungen att åka iväg, men vi pluggade lite iaf.

Jessica: - Vi ska sjunga för Sabina och Sara innan lovet i matsalen!
Sabina: - Men det kan ni ju inte göra..
Jessica: - Jo, så när vi har sjunigt klart säger vi "i förskott"

Det var något med hur Jessica sa "i förskott" som var hysteriskt roligt. Jag började asgarva. Tappade böcker, papper och pennor på golvet för att jag skratta så mycket.

I övrigt har det inte hänt så himla mycket..


Dagens glädjemail:
"Jag är tacksam att du är en del av mitt liv också! <3
Men jag skickar inte kedjebrev, orkar inte med sånt ^^
Puss&kram! :)"



Imorron kommer Barro till Jälla :D
Det ska bli roligt. Nu borde jag plugga engelska.

1 kommentar:

Anonym sa...

det var faktiskt en väldigt rolig dag i skolan idag :D:D speciellt på eftermiddan ;D
Hahah vi hade roligt :D:D:D