24 september 2007

Idag kära mobbare, talar vi om dig!

Men först! En uppdatering om min dag (: Mer spännande än så blir det knappast. Idag har jag först ändrat på mitt individuella val, så nu läser jag engelska B vilket känns riktigt bra hitills i alla fall. Har haft en lektion. Efter det har det varit dubbeltimme i djursjukvård - huden och dess sjukdomar.

Hur går det då för mig med att vara positivist? Jo, tack. det går ganska bra. Sara räddade mig från ett litet återfall på lunchen. Men i övrigt går det bra.
Sandra: - Jag ska bli positiv har jag bestämt mig för! :)
Robban: - Vadå? Har du inte varit det förut eller?
Sandra: - Eh? Hallå? Nej, inte precis va.
Robban: - Nehe! (: Men då har vi något att jobba med på djurhusveckan då! (:

Dagens höjdpunkt står Håkan för idag. På eftermiddagsfikat!
Jag: - Eh. Va?
Håkan börjar hosta och låta konstigt sen börjar det rinna saft ur både munnen och näsan och lite varstans. Jag låg över bordet och asgarvade. Ingen har lika roligt som jag! ^^


Hum. Jag gör nog ett nytt blogginlägg om ovan nämnda ämne. Blir för långt annars.

Inga kommentarer: