18 september 2007

Vadarbyxor is the shit!

Erken.
Dagens uppgift: Jämföra skillnader mellan vindexponerad och vindskyddad strand.
Kul va? =P Nej, men det vart roligare än vad jag trodde. Vi skulle fiska efter små djur i vattnet och på botten. Genom det så fick vi ta på oss alldeles förstora och übersexiga vadarbyxor! Det var ett klädesplagg som jag aldrig trodde att jag skulle ha på mig. Det kändes verkligen jättekonstigt när man gick i vatten upp till armbågarna och ändå inte blev blöt! Sen så vart byxorna helt slickade när man stod i vattnet, kändes helkonstigt. Sen började Patricias och Eminas byxor att läcka vid rumpan så då gick vi upp ;)

Bussresan till Erken var rätt rolig, även om folk inte uppskattade skämtet som jag drog. De tyckte det var elakt =P Förstår inte alls varför ;) På vägen hem var jag hur trött som helst, och då kommer min ursämsta humor fram, vilket Sara vart vittne till. Hon får stå ut med mycket hon. Men det var rätt roligt.

Bilder kommer upp på bilddagboken imorron typ (:

1 kommentar:

Ketchup sa...

Ibland kan man ju fundera på hur jag står ut :P Men ändå gör jag det ^^