02 september 2007

Bowling och släkt!

Igår då. Bowlade med sara, julia och christer(?) (zelin iaf). Sara den sötnöten bjöd! <3
Var askul. Hade glömt hur roligt det är att bowla. Inte gjort det på typ över ett år eller något. Inte sen jag slutade umgås med jonas. så det är ju lite tråkigt. Men anyways. Jag äger på bowling ;) Första omgången kom jag tvåa. Okej, inte topp men =P Andra omgången var jag överlägsen, okej, en liten överdrift, men jag vann iaf den omgången och totalt ;) Yeah. Sen har jag och sara bestämt oss för att bowla lite oftare, men det blir väl som med allt annat. mycket snack och lite verkstad ungefär. men men. man kan ju alltid försöka.

Bästa grejjen:
En liten mupp sladdar förbi i sin volkswagen och sandra utbrister sarkastiskt:
- Shit pommes frittes vad coolt! Sladda med en volkswagen!
Julia skrattar så jag trodde hon skulle kissa på sig =P


Idag då. Firade storebror = släkten kom hit. inklusive tre av mina älskade syskonbarn. Så himla kul när de kommer hit, man blir så livsglad av dem. de bara peppar en att fortsätta fast de inte ens vet om det. mina söta ungar. <3

Har även läst ut den sista Harry Potter boken idag. Sista kapitlet var precis som jag trodde faktiskt. Men det var rätt bra, lite intressanta vändningar iaf. Men men. Nu ska jag inte avslöja för mkt.

Det var väl ungefär det som var. Just ja, ngn som läser som vill köpa en kanin? Funderar på att sälja en av mina för att minska ner. Känner att jag inte orkar ägna all energi som jag borde åt djuren...

Toudilou.

Inga kommentarer: