03 september 2007

okej.

idag då. tre timmars föreläsning i djursjukvård. var rätt intressant. men kursen är roligare när den är praktiskt. som imorron.

I övrigt då. hade tänkt kolla på tröjor idag efter skolan. men det kom jag på på bussen på vägen hem. (hur många gånger kan man skriva på i en mening?) får ta det en annan dag.

Imorron ska vi leka med våra fadderbarn på eftermiddagen. Vi ska spela brännboll och baka ;) Känns ju värdelöst. =P Hela den klassen lär ju tro att jag är dum i huvudet. Men men, det gör inte så mkt ;P Ganska säker på att jag överlever.

vad mera då? Jo. jag har bestulit Tussen på hans hjul. glad hamster? nej. inte direkt. Men hans päls måste växa ut till utställningen. ^^ har mailat sofia idag också, bilder på hennes hund. Känner mig så jävla dum när jag ska maila, känns weird. samma sak var det när jag skulle maila robban. Men men, det är säkert bra träning ;)

Inga kommentarer: