11 september 2007

Glad?

Inte precis. Va fan ska allt bara skita sig för? Jag fattar inte ens vad jag har gjort. så är varenda kotte sur på en. Nåväl, folk kan ju titta upp fakta tills nästa gång.

Idag då. Började med sällskapsdjur, kolla puls och andning typ. Sen på eftermiddagen så skulle vi leka med ettorna. Gå en tipspromenad och typ grilla lite. men alla ettorna typ drog hem så, ja. Det var ju kul. =P Fick ha hundarna med på promenaden iaf, I got Fluff! (:

Under resans gång så skulle vi kasta en stövel inom små ringar som var ritade på marken. Ingen i min grupp ville ställa upp. men tillslut så ställde sandra upp. Först kastade hon och träffade en gång, sen kastade jag. Var asnära två gånger, sen fick jag ett extrakast och kastade typ lite väl långt. Men vi fick godisar för "längsta kastet för dagen" Vadå bara vilja vara snäll ;)

Sen tipspromenaden då. Gissa vilka som vann? Jo vi såklart ;D för att jag och sara är tokgrymma ;D Kommentar: "Fan vad ni vinner sånt här då. Grattis!"

Sen när vi kom fram till grillplatsen så fick jag en systemkamera hängd runt halsen av Sofia med motiveringen "Sandra, du är ju jätteduktig på att ta kort!" Sen gick hon. Jaha okej. Aja, det gick ju bra iaf. =P Sen grillade vi lite och hade det rätt trevligt. sen var det bara 2.5 långa, blöta kilometer genom skogen hem ;) Men det var rätt kul. Jag med Hugo, Sara med Shiba och Robban var med på ett hörn. Stressigt till bussen bara men, vi hann ju iaf.

Inga kommentarer: